تمدید پیام همگانی اکانت رسمی لاین

آموزش فعال سازی مجدد ارسال پیام همگانی LINE@

در این پست به تمدید پیام همگانی اکانت رسمی لاین پرداخته ایم که مناسب کسانی هست که نمیتوانند پیام گروهی بفرستند به ادلیستشون…

ابتدا باید شما نرم افزار line pay را نصب کنید.جهت دریافت این نرم افزار به لینک زیر بروید:

[جهت دریافت نرم افزار Line pay اینجا کلیک کنید…]

وارد مسنجر لاین شوید از قسمت More گزینه line pay را انتخاب کنید (تذکر : برای وارد شدن به این قسمت نیاز هست که شماره تلفن و ایمیل را در حساب لاین خود فعال کنید) سپس Next را انتخاب کنید.اگر از قبل نیز شماره و ایمیل خود را تایید کرده اید با صفحه زیر مواجه میشوید که باید گزینه Get started را انتخاب کنید.

در مرحله بعد باید یک رمز تایین کنید (در بخش Set LINE Pay Password) برای حساب خودتون و دقت داشته باشید که از اعداد تکراری استفاده نکنید.سپس تیک تمامی موارد را انتخاب کنید و سپس Done را انتخاب کنید.

تذکر: رمزی انتخاب کنید که فراموش نکنید.از این رمز در جاهای مختلف استفاده خواهد شد…!

 

 

هم اکنون بعد از انجام مراحل بالا اکانت LINE Pay شما ساخته شده.اکنون باید کارت بانکی خود را اضافه کنید.جهت این کار به New Card بروید و اطلاعاتی که خواسته شده را وارد کنید.

 

دقت داشته باشید که ویزا کارت باید داشته باشید.اگر ندارید میتوانید از کارت های کرک شده استفاده کنید که با سرچ کردن عبارت هایی همچون “Cracked VISA Cards”  یا “ویزا کارت های کرک شده” در گوگل و موتور های جستوجو اطلاعات رو پیدا کنید و وارد کنید.

پس از تکیمل اطلاعات خواسته شده Register را انتخاب کنید.

 

اکنون کار شما با LINE Pay تمام شده و کارت شما ثبت شده.

حال وارد برنامه LINE@ شوید و از بخش Manage گزینه  Business Store را انتخاب کنید.سپس به Monthly Plan بروید و دکمه سبز رنگ Purchase را انتخاب کنید و سپس I Agree  را انتخاب کنید.

در صفحه بعدی که میبینید تیک LINE Pay رو انتخاب کنید و سپس OK را انتخاب کنید.

توجه: دقت کنید با این کار شما پلن ماهیانه را خریدید.قیمت تایین شده تا این تاریخ ۵۰ دلار است که به دلیل تازه بودن نرم افزار LINE@ به عنوان هدیه از طرف شرکت لاین تا تاریخ ۲۰۱۶.۳.۳۰ به قیمت ۰ دلار میتوان تهیه کرد،پس از فرصت استفاده کنید.خصوصا ما ایرانی ها که فعلا توانایی داشتن کارت را نداریم…

 

نکته : کسانی که پیج هاشون چند مدیر دارن باید به این نکنه توجه کنند که یک مدیر به عنوان Paymaster میتوانند تایین کنند تا آن شخص عملیات پرداخت رو انجام بده.برای این کار باید  از بخش Manage گزینه Manage Members & Accounts را انتخاب کنید و سپس در بخش Paymaster اسم مدیری که میخواهید عملیات پرداخت رو عهدا گیر شود را انتخاب کنید و سپس Save کنید.(به صورت پیش فرض سازنده پیج Paymaster است…)

امیدوارم توضیحات کامل و مفید واقع شده باشند.

موفق باشید